Wednesday, September 28, 2011

Brand New / Barang Baru (update)

Harini adalah merupakan hari "hoye-hoye" maklum jelah semua kerja2 pentadbiran dan urusan pelaburan dan siap. Kebetulan terfikir saya kena update blog terutama di sini dan juga website stok yang saya buat, terutama Fotolia.com . Oklah di sini ingin saya kongsi bersama contoh kerja yang saya buat ketika ini (current) tetapi kerja ini masih lagi di peringkat pembangunan (Working In Progress) jadi di harap semua bersabar dan menunggu kerja ini siap untuk di jual di pasaran.


Tema nya adalah Malaysian Cab/ Taxi :





Sepertimana yang telah saya khabarkan tadi, nantikan kemunculan hasil seni ini siap sepenuhnya dan bergantung kepada kerja wajib yang patut saya kerjakan dahulu. Dan juga, sesiapa yang berminat untuk menghantar hasil kerja "vector" @ vektor nya, sila emailkan hasil kerja anda berserta URL, tema dan juga motif mengapa anda lakukannya? dan jangan lupa meletakkan perkara : "Hasil Vektor Ku Sendiri" InsyaAllah hasil kerja anda akan di pilih dan akan di paparkan ke dalam blog Vektor Lah!,  syaratnya adalah mengikut standard yang telah di tetapkan oleh Vektor Lah! Sila emailkan hasil kerja anda ke alamat ini :



Terima Kasih.

Vektor Lah!

4 comments:

  1. bertarikh 1/10/11 bermula jam 00:05 iklan promosi blog ko ni aku publish kan... hehe jengok2 le nanti... walopun aku nye followe tak ramai sekurang2nye ada ler 2 3 org tertengok kot.. hehe tu je aku bleh tolong kawan2..
    selagi takde entry baru dr aku mende tu akan kekal duk kt 1st post...

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah baguslah macam tu bro, terima kasih kerana memberi sokongan padu pada aku! ni pun test drive je bro.

    ReplyDelete
  3. test drive ler kene buat kaw2 bro.. baru org feel..

    ReplyDelete
  4. kekekekeke nak feel ye? aku kena test drive kete biasa2 dlu bro pastu baru bley kete eksotik

    ReplyDelete