Tuesday, September 27, 2011

Another Example / Contoh Lagi

Di sini saya sertakan sekali lagi contoh artwork yang merupakan "peraman" di dalam hard disk. Di bina menggunakan enjin Adobe Photoshop & Adobe Illustrator. Terima kasih penaja Burger Popaleh kerana memberi semangat yang membina demi harapan yang menggunung terhadap penjanaan blog ini amnya rakan-rakan serta famili yang memberi dorongan. Terima Kasih sekali lagi!!


Di bawah ini adalah sebahagian contoh artwork yang dapat saya kongsikan pada kali ini insyaAllah dengan izin Allah akan saya upload lagi artwork saya secara ansurans (macam eon kredit plak? kekekeke) ini bagi memantapkan lagi kemasan mahupun kritikan dan juga idealisma bagaimana vektor ini di jalankan. Apa-apa pun alasan kepada diri anda, sila tumpukan hala tuju sistem bisnes ini, bukan untuk di bincangkan tetapi saya merasakan ini adalah bisnes yang halal, 100% bumiputera dan paling penting di jayakan oleh anak tempatan dan juga HANDMADE (tiada penipuan, tiada tandingan dan tiada kompromi)


Pen With Gold Plated Holder

Bunny Munnny Action Figurine 

T-Shirt / Tees Design (vector)



3 comments:

  1. bagus.. bagus... kasi taruk lg..
    ermm try usha http://lulu-pages.blogspot.com/
    follower dia bleh tahan ramai.. bleh taruk iklan kt tempat dia..

    ReplyDelete
  2. baler boh! fan chehsea te! kekekekekke takpelah janji dia cung. Aku dah add dua2 blog aku, yang paling penting efektif dan usaha kena ada.

    ReplyDelete
  3. haha takpe... jgn bising2 pasal manU sudah kt situuu hehe....tau xpe.. mmg cung melecung pun awek tuu... sib baik ko dah kawein kan.. kan... wahahahhahhaha....
    yee usaha lif kejayaan...

    ReplyDelete